97,00€/kk (sis alv)

Your payment information will be stored on a secure server for future purchases

An account already exists with this email address. Is this you?

Sign in

Nopea Ohjelmistotestaus + kaikki testauskoulutus.com valmennukset

Tilaamalla saat välittömän 24/7 pääsyn kaikkeen testauskoulutus.com -sisältöön. Tilaus on voimassa 1kk kerrallaan ja uusiutuu automaattisesti.

HUOM! Vuositilauksen saa myös yrityslaskulla (lue alta lisää)!

Saat:

• Nopea Ohjelmistotestaus -online-kurssi, yli 8h videota, 62 jaksoa ja harjoitukset (490€)

Lisäksi saat:

• Ajanhallinnan Kolmiolääke -kurssi (52 jaksoa) (590€)
  • Testauksen Johtaminen -kurssi (54 jaksoa) (790€)
  • Pääsy joka kuukausi streamattaviin huippuseminaareihin (948€/v)
  • Storytools of Testing -kirjan äänikirjana (30€)
  • BONUS: Pääsy AamuQAQA -ohjelmasarjan videokirjastoon, kolme tuotantokautta (59€)

Koko setin hinta olisi 2807€ erikseen ostettuna. Nyt saat pääsyn näihin ja kaikkiin tuleviin aineistoihin kokonaishintaan 97€/kuukausi!!!

Pre-korona-aikaan 2 päivän testauskurssi maksoi 1550€+alv ja siihen päälle vielä matka- ja hotellikulut. Kurssilla sait viettää kaksi päivää. Tämä paketti käyttää tuskin puoliakaan kurssibudjetistasi ja kaikki aineisto on käytettävissäsi 24/7!!!

TAKUU: Olemme niin vakuuttuneita kurssiaineiston vaikuttavuudesta, että annamme 30 päivän 100% rahat takaisin -takuun. Mikäli mistä tahansa syystä homma ei maistu, voit perua päätöksesi vain vastaamalla tilausvahvistukseen

T.Antti Niittyviita

P.S. Haluatko liittyä mukaan vuodeksi kerrallaan ja säästää 17%? Tsekkaa koko vuoden diili tästä!

Kysymyksiä ja vastauksia

Sisältyykö hintaan arvonlisävero?

Kyllä. Suomalainen ALV 24% sisältyy hintaan.

Voiko tilauksen tehdä laskutuksella?

Kyllä. Laskutuksella voi tilata pääsyn kurssiaineistoihin vuodeksi kerrallaan. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tarjous tarkemmin!

Voinko luottaa teihin?

Vaikea sanoa. Kuitenkin, viimeisen 15 vuoden aikana yli 1800 ihmistä on osallistunut työpajoihimme ja kursseillemme. Voit tutustua yritykseemme ja testauspalveluihimme tarkemmin tässä: https://www.prove.fi

Missä on tietosuojaselosteenne?

Klikkaa tätä, jos haluat kurkistaa.

Mitä teette luottokorttitiedoilla?

Emme säilytä niitä lainkaan. Maksunvälityspalveluna käytämme Stripeä, kuten H&M, Sanoma ja Volvo! - Tietosi ovat siis hyvässä hoidossa!

Miksi tulisit mukaan?!

Olet täällä joko kiinnostuksesta tai siksi, että softatestauksessanne ja laadussanne on kipupisteitä. Tämän kurssin aineisto on inspiroinut ja tarjonnut työkalupakin jo yli 1800 softa-alan ammattilaiselle käsitellä projektityön vaikeimpiakin asioita niin, että tasonkorotukset laadussa ja testauksessa eivät ole jääneet vahingoiksi! Tätä mahdollisuutta et halua missata.

Antti Niittyviita