Testauksen Johtaminen

Opi ymmärtämään psykologiaa työn takana ja nappaa kurssilta käytännön tekniikat testaustiimin johtamiseen kohti kirkkaampia lopputuloksia!

Osta kurssi 389€

Yli 10h videoita ja harjoituksia jaettuna 8 kurssiviikkoon!

Käytännönläheinen ote ja harjoitukset varmistavat, että kurssista jää käteesi jotain konkreettista! Voit katsoa kahdeksaan osaan jaetun kurssin sopivissa paloissa muiden hommien lomassa tai ahmia koko kurssin kerralla. Kurssilla opit useita työkaluja, joilla voit johtaa tiimisi työtä kohti tehokkaampaa tulevaisuutta.

Viikko 1 - Opi vetämään testauksen johtamisen workshop

Viikko 2 - Muutosvastarinta

Viikko 3 - Seitsemän ajatusvirhettä testauksesta

Viikko 4 - Asiantuntijan ammattimaine

Viikko 5 - Testopsy

Viikko 6 - Sushi

Viikko 7 - Arvoketju

Viikko 8 - Laadun 3 dimensiota

Opi johtamaan testaustiimiäsi kohti kirkkaampia tuloksia!

Miten tunnistaa olennaiset asiat testauksessa ja osata allokoida aikaa ja resursseja tehokkaasti? Miten motivoida tiimiä ja edesauttaa tehokasta yhteistyötä?

Testauksen Johtaminen -videovalmennus opettaa työkaluja, joilla nostat tiimisi testauksen seuraavalle tasolle!

Osta kurssi 389€

Liity jäseneksi ja saa enemmän arvoa euroillesi!

Testauskoulutus.comin jäsenenä saat välittömän pääsyn kaikille verkkokursseillemme vuodeksi, sekä lipun Test Guru Summit -tapahtumaan.

Vuosijäsenyys 1290€