Ajanhallinnan Kolmiolääke

Puolita aika-ahdistus ja kiireen tunne Antti Niittyviidan reseptillä!

Kurssin jälkeen käsissäsi on tyyni, hallittu ja huippuunsa kirkastettu kalenteri. Voit unohtaa to do-listasta stressaamisen ja loputtoman paperipinon. Aloita Ajanhallinnan Kolmiolääke jo tänään!

Osta kurssi 389€

Mitä kurssi sisältää?

Kurssin tarkoitus on auttaa sinua paitsi hallitsemaan ajankäyttöäsi paremmin myös saamaan asioita enemmän aikaiseksi samalla, kuin tunnet olosi energisemmäksi, pystyvämmäksi ja rauhallisemmaksi.

Kapasiteettisi siis kasvaa! Huomion suuntaamisen taito on onnistumisen ensimmäinen edellytys. Kun pystyt hallitsemaan aikaasi, jaksat paremmin, olet energisempi ja saat enemmän asioita aikaiseksi.

Kurssilla opit lukuisia ajanhallinnan taitoja ja työkaluja tehokkaampaan ajankäyttöön. Opit käyttämään aikasi olennaiseen ja karsimaan epäolennaiset tehtävät kalenteristasi. Opit vieläpä viemään ajatukset, työkalut ja mallit käytäntöön saakka.

Haluan mukaan!

💥FACTS

• 53 jaksoa
  • Yli 6h videomateriaalia & harjoituksia
  • Valmentajanasi Proven toimitusjohtaja Antti "Ice King" Niittyviita

Ajanhallinnan kolmiolääke koostuu kuudesta päiväkohtaisesta kokonaisuudesta, joista jokainen vie aikaasi tunnin tai kaksi:

Kurssipäivä 1 - Ajanhallinnan psykologia

Ajanhallinnan psykologia

Ensimmäisenä kurssipäivänä tutustutaan ajanhallinnan psykologiaan ja luodaan oikeanlainen mindset seuraaville kurssipäiville.

Kurssipäivä 2 - 4 tunnin työviikko

4 tunnin työviikko

Toisen kurssipäivän aikana käydään läpi 3 taktista ajanhallinnan työkalua, jotka auttavat työn johtamisessa ja asioiden organisoinnissa.

Kurssipäivä 3 - Navigaattoriperiaate

Navigaattoriperiaate

Kolmannen kurssipäivän kantavana teemana on navigaattoriperiaate. Jotta kurssin työkaluista on sinulle oikeasti hyötyä, tarvitset tätä periaatetta.

Kurssipäivä 4 - Priorisointi

Priorisointi

Laita tärkeimmät asiat ensimmäiseksi. Neljännen kurssipäivän aikana opit mallin, joka auttaa sinua valitsemaan sekä tärkeimmät asiat että asiat, jotka voi tehdä myöhemmin.

Kurssipäivä 5 - RPM-menetelmä

Työskentely kalenterista käsin

Viides kurssipäivä on ns. hands-on-päivä, jonka aikana opit käyttämään maailman huippujen suosimaa RPM -menetelmää. Tämä käänteentekevä menetelmä auttaa sinua saamaan asiat aikaiseksi!

Kurssipäivä 6 - Integraatiopäivä

Integraatiopäivä

Olen saanut lukuisia pyyntöjä siitä, miten kurssin työkalut saa vietyä käytännön tasolle saakka? Viimeinen kurssipäivä vetää koko kurssin yhteen ja vastaa yleisön toiveeseen.

Tuntuuko sinusta joskus että...

...Työ vaatii enemmän kuin ehtisit? Ja siihen päälle pitäisi huolehtia terveydestä, perheestä, parisuhteesta ja palautumisesta?

...To-do listat paisuvat kunnes edessä on vain hahmoton tai hallitsematon kasa tekemistä?

...Sähköposti on peli, jota ei voi voittaa?

...On vaikeuksia suojella omaa kalenteria asiakkaiden, pomojen ja kollegoiden vaatimuksilta?

...Unohtuneet tai listalle lisättävät tehtävät hyökkäävät piinaamaan jopa keskellä yötä?

JOS TUNTUU, NIIN TÄMÄ VIDEOVALMENNUS ON SINUA VARTEN.

Mistäkö tiedän sen? No... Olin samassa jamassa, kun aloitin Proven toimitusjohtajana 10 vuotta sitten.

Ahdinkoon ja unettomiin öihini löysin lopulta kolme aivan kriittiseksi osoittautunutta työkalua, joilla stressi alkoi tippua ja samaan aikaan aloin saada päivä päivältä enemmän aikaan.

Nyt haluan jakaa nämä kolme työkalua kanssasi, jotta sinä voisit ajaa päiviäsi sen sijaan, että päiväsi ajaisivat sinua!

Osta kurssi 389€
Trustmary Reviews

Liity jäseneksi!

Testauskoulutus.comin jäsenenä saat välittömän pääsyn kaikille verkkokursseillemme vuodeksi, sekä lipun Test Guru Summit -tapahtumaan.

Vuosijäsenyys 1290€