Nopea Ohjelmistotestaus

Käännä mielikuvat testaustyöstäsi villin lännen paukutteluna systemaattiseksi tekemiseksi - myös paineen alla!

Osta Kurssi 389€

Sara Lepistö

Software Test Engineer, Datadrivers

Kiitos, oli kyllä paljon ihan käytännön työpäiviini soveltuvia ideoita ja työkaluja. Lisäksi kouluttaja on asiaan perehtynyt, innostava ja hauska. Nopea Ohjelmistotestaus -kurssia on helppo suositella kaikille ohjelmistoalalla!

Kurssi ei ole sinulle, jos käytössäsi on rajaton määrä resursseja testaukselle.

Digitalisoituvassa maailmassa ohjelmistotestaus on avainasemassa tuotettaessa voittavaa softaa. Kaikki kun vain ovat iloisempia kun softa toimii.

Itse testaukselle on kuitenkin harvoin jaossa rajattomasti aikaa tai apukäsiä. Useammin tilanne on se, että testaus tulee hoitaa ohuilla resursseilla musertavan aikataulupaineen alla.

Ei hätää, et ole asian kanssa yksin.

Nopea Ohjelmistotestaus -kurssi on tarjonnut työkalupakin jo yli 1800 softa-alan ammattilaiselle hoitaa testaus tyylillä silloinkin, kun kaikkea on liian vähän.

Karsi stressin tunne työstäsi jo tänään!

Haluan mukaan!

Marko Rytkönen

QA Coach, Hidden Trail

Aloin käymään kurssia työpäivän jälkeen ja innostuin katsomaan parisenkymmentä jaksoa putkeen. Kertonee jotain Antin energisestä tyylistä kertoa asioita. Kurssilta lähti mukaan paljon hyviä ideoita strukturoidumpaan tutkivaan testaamiseen. Vahva suositus!

Kurssi ei ole sinulle, jos käytössäsi on rajaton määrä resursseja testaukselle.

Ei hätää, et ole asian kanssa yksin.

Karsi stressin tunne työstäsi jo tänään!

Haluan mukaan!

Mitä kurssilaiset sanovat?

Milla Ahola

Software Project Manager, Bittium

Voi että kun olisin tiennyt tästä kurssista jo vuosia sitten, kun tuskailin testaukseen liittyvän projektijohtamisen kanssa. Minusta tämän voisi tarjota ihan johtoportaalle saakka, niin hyviä työkaluja ja ideoita siitä jäi käteen.

Marko Rytkönen

Head of Test Automation, TietoEVRY

Sara Lepistö

Software Test Engineer, Datadrivers

Mitä kurssi pitää sisällään?

Nopea Ohjelmistotestaus -kurssi opettaa sinulle taitoja, joiden avulla loistat myös paineen alla. Kurssin jälkeen osaat:

• Priorisoida testausta ja perustella tekemisesi pomolle tyhjentävästi
  • Aikatauluttaa työviikkosi & heittää pallon aikataulun viivästymisestä takaisin kysyjälle
  • Perustella testauksen tarpeen pomolle, asiakkaalle ja kollegoille
  • Loistaa piinapenkissä - sinulta löytyy aina systemaattinen vastaus testauksen tilanteesta
  • Luoda testaussuunnitelman minuutissa
  • Raportoida löydöksistäsi niin, että alkaa tapahtua

Ravistele ruostuneita työrutiineja ja kuoriudu todelliseksi testausasiantuntijaksi Nopea Ohjelmistotestaus -kurssin avulla!

Osta kurssi 389€

💥FACTS

• 62 jaksoa
  • 8h videomateriaalia & harjoituksia
  • Valmentajanasi Proven toimitusjohtaja Antti "Ice King" Niittyviita

Kasva korvaamattomaksi asiantuntijaksi!

Testaaja on harvoin tilanteessa, jossa resursseja on rajattomasti. Usein työt olisi pitänyt aloittaa jo eilen, taustatiedot ovat puutteelliset ja deadline puskee niskaan.

Manuaalitestaus saatetaankin usein mieltää päättömänä villin lännen pistoolien paukutteluna. Nopea Ohjelmistotestaus -kurssi antaa sinulle valmiudet kasvaa paineiden pompottelemasta testaajasta todelliseksi asiantuntijaksi, jonka sanalla on arvoa.

Itse testaushan ei muuta lähdekoodia tai tee päätöksiä aikataulusta. Testausasiantuntijan tärkein taito onkin oppia tekemään työnsä systemaattisesti, loistamaan paineen alla ja kommunikoimaan työstään tavalla, joka saa oikeasti aikaan muutosta ohjelmistolaatuun vaikuttavissa asioissa.

Osta kurssi 389€

Hyppää mukaan Nopea Ohjelmistotestaus -kurssille liittymällä testauskoulutus.com jäseneksi!

Testauskoulutus.com on palvelu, jonka jäsenenä saat jatkuvan ja välittömän pääsyn kaikille verkkokursseillemme vuodeksi. Bonuksena saat kaupan päälle lipun Test Guru Summit -tapahtumaan!

Klikkaa alapuolella olevasta napista ja lue lisää jäsenyydestä!

Vuosijäsenyys 1290€