Puolita aika-ahdistus ja kiireen tunne yhdessä työpäivässä

Tämän videovalmennuksen jälkeen käsissäsi on tyyni, hallittu, huippuunsa kirkastettu kalenteri ja kokoelma teräväksi hiottuja työkaluja ajanhallinnasta, jotka voit opettaa myös eteenpäin. Tämä on Ajanhallinnan Kolmiolääke -videovalmennus.

Kurssilaiset kertovat

Trustmary Reviews
ALOITA VALMENNUS

Tuntuuko sinusta joskus että...

...Työ vaatii enemmän kuin ehtisit? Ja siihen päälle pitäisi huolehtia terveydestä, perheestä, parisuhteesta ja palautumisesta?

...To-do listat paisuvat kunnes edessä on vain hahmoton tai hallitsematon kasa tekemistä?

...Sähköposti on peli, jota ei voi voittaa?

...On vaikeuksia suojella omaa kalenteria asiakkaiden, pomojen ja kollegoiden vaatimuksilta?

...Unohtuneet tai listalle lisättävät tehtävät hyökkäävät piinaamaan jopa keskellä yötä?

JOS TUNTUU, NIIN TÄMÄ VIDEOVALMENNUS ON SINUA VARTEN.

Mistäkö tiedän sen? No... Olin samassa jamassa, kun aloitin Proven toimitusjohtajana 10 vuotta sitten.

Ahdinkoon ja unettomiin öihini löysin lopulta kolme aivan kriittiseksi osoittautunutta työkalua, joilla stressi alkoi tippua ja samaan aikaan aloin saada päivä päivältä enemmän aikaan.

Nyt haluan jakaa nämä kolme työkalua kanssasi, jotta sinä voisit ajaa päiviäsi sen sijaan, että päiväsi ajaisivat sinua!

Ajanhallinnan kolmiolääke -videovalmennuksen sisältö

Ajanhallinnan kolmiolääke koostuu kuudesta päiväkohtaisesta kokonaisuudesta, joiden aikana perehdytään ja harjoitellaan ajanhallinnan kriittisiä työkaluja. Kurssilla ei pelkästään kerrota työkaluja, vaan lopuksi sinua autetaan ottamaan ne myös käytäntöön.

Kurssipäivä 1 - Ajanhallinnan psykologia

Ajanhallinnan psykologia

Ensimmäisenä kurssipäivänä tutustutaan ajanhallinnan psykologiaan ja luodaan oikeanlainen mindset seuraaville kurssipäiville.

Kurssipäivä 2 - 4 tunnin työviikko

4 tunnin työviikko

Toisen kurssipäivän aikana käydään läpi 3 taktista ajanhallinnan työkalua, jotka auttavat työn johtamisessa ja asioiden organisoinnissa.

Kurssipäivä 3 - Navigaattoriperiaate

Navigaattoriperiaate

Kolmannen kurssipäivän kantavana teemana on navigaattoriperiaate. Jotta kurssin työkaluista on sinulle oikeasti hyötyä, tarvitset tätä periaatetta.

Kurssipäivä 4 - Priorisointi

Priorisointi

Laita tärkeimmät asiat ensimmäiseksi. Neljännen kurssipäivän aikana opit mallin, joka auttaa sinua valitsemaan sekä tärkeimmät asiat että asiat, jotka voi tehdä myöhemmin.

Kurssipäivä 5 - RPM-menetelmä

Työskentely kalenterista käsin

Viides kurssipäivä on ns. hands-on-päivä, jonka aikana opit käyttämään maailman huippujen suosimaa RPM -menetelmää. Tämä käänteentekevä menetelmä auttaa sinua saamaan asiat aikaiseksi!

Kurssipäivä 6 - Integraatiopäivä

Integraatiopäivä

Olen saanut lukuisia pyyntöjä siitä, miten kurssin työkalut saa vietyä käytännön tasolle saakka? Viimeinen kurssipäivä vetää koko kurssin yhteen ja vastaa yleisön toiveeseen.

Valmentaja: Antti Niittyviita, Testausguru ja Toimari Provelta

Antti Niittyviitaa kuvaillaan positiivisen energian ja inspiraation lähteeksi kaikkialla, missä hän kulkeekaan. Tänään Antti luotsaa 45 ihmisen yritystä Provea ohjelmistotestauksen vaikeimmissa haasteissa. 15 vuoden aikana sekä ohjelmistotestauksen asiantuntijana, että toimitusjohtajana Antti on tavannut yli 2500 ihmistä kahdenkeskisissä keskusteluissa siitä, miten tuotteista tehdään suurenmoisia ja miten tiimejä johdetaan kohti laadukkaampia lopputuloksia.

Mitä opit kurssilla?

Kurssilta saat lukuisia ajanhallinnan työkaluja ja kukoistukseen johtavia ajatuksen siemeniä. Kurssin tarkoitus on auttaa sinua paitsi hallitsemaan ajankäyttöäsi paremmin myös saamaan asioita enemmän aikaiseksi samalla, kuin tunnet olosi energisemmäksi, pystyvämmäksi ja rauhallisemmaksi.

Kapasiteettisi siis kasvaa! Huomion suuntaamisen taito on onnistumisen ensimmäinen edellytys. Keskity sekunteihin, sillä yksinkertaisuus kutsuu toimintaan. Kun pystyt hallitsemaan aikaasi, jaksat paremmin, olet energisempi ja saat enemmän asioita aikaiseksi.

Kurssilla opit lukuisia ajanhallinnan taitoja ja työkaluja tehokkaampaan ajankäyttöön. Opit käyttämään aikasi olennaiseen ja karsimaan epäolennaiset tehtävät kalenteristasi. Opit vieläpä viemään ajatukset, työkalut ja mallit käytäntöön saakka.

Tulokset eivät tottele tietämistä, ne tottelevat tekemistä. Siksi käärimme kurssilla myös hihat ja teemme monia harjoituksia!

Kurssin sisältö

Kurssi koostuu 6 päivästä, 50 jaksosta ja yli 5 tunnista videomateriaalia ja harjoituksia.

Kurssilta saat lukuisia ajanhallinnan työkaluja:

• 3 mestaritaitoa
  • Hallinnan ympyrä
  • Pareton sääntö
  • Parkinsonin laki
  • Chuncking-työkalu
  • Navigaattoriperiaate
  • RPM-menetelmä
  • Miten johtaa omaa ajankäyttöä?
  • Miten saada asioita aikaiseksi?
  • Miten priorisoida tärkeimmät tehtävät ja karsia epäolennaiset?

And the list goes on and on!

Etukäteen on tietenkin mahdotonta kuvata kaikkia niitä oivalluksia ja inspiraation määrää, joka kurssista seuraa. Se onnistuu ainoastaan kokemalla Ajanhallinnan kolmiolääkettä. Onneksi kokeileminen on riskitöntä!

100% tyytyväisyystakuu

Olemme niin vakuuttuneita kurssiaineiston vaikuttavuudesta, että annamme 30 päivän 100% rahat takaisin -takuun. Mikäli mistä tahansa syystä homma ei maistu, voit perua päätöksesi vain vastaamalla tilausvahvistukseen

ALOITA VALMENNUS

50 jaksoa kurssimateriaalia. 5h videota ja harjoitukset.

HUOM! Ethän aikaile päätöksessäsi, sillä kurssin hinta nousee pian.

Nyt sinun on vielä mahdollista päästä mukaan vanhalla hinnalla!

Tätä mahdollisuutta et halua jättää käyttämättä. Klikkaa siis yllä olevaa nappia ja katso mitä kaikkea mukaan lähteminen tarjoaa sinulle.

100% TYYTYVÄISYYSTAKUU

Jos mistä tahansa syystä tulet 30 päivän kuluessa tulokseen, että tämä videovalmennus ei sittenkään ollut sinua varten, saat rahasi takaisin.

No questions asked!