1990€ (sis alv)

Nopea Ohjelmistotestaus IN PERSON edition 22.8.

Varaa lippusi yrityslaskutuksella  Viiviltä sähköpostitse: [email protected]

Valmennuspakettiin kuuluu:

✅ Live koulutuspäivä Helsingissä 22.8. klo 8:30-16 tarjoiluineen (aamiainen, lounas, iltapäiväkahvit)

✅ 3 portaan videokurssimatka (Nopea Ohjelmistotestaus, Ajanhallinnan Kolmiolääke & Testauksen Johtaminen)

✅ 3 coaching puhelua Proven QA coachien kanssa kirkastamaan suunnitelmasi seuraavalle tasolle.

✅ 12kk Beyond Testing -jäsenyys: Uusi minivalmennus joka viikko Antilta sinulle.

🎁 BONUS Kirjabundle: The Playbook Of Outstanding Software Quality; What Makes Software Awesome?; 18 Ideas To Better Testing

Lahjoitamme 10% koulutuksen tuotoista Malala Fundiin - jotta jokainen tyttö maailmassa saisi koulutuksen.

Sisältyykö hintaan arvonlisävero?

Kyllä. Suomalainen ALV 24% sisältyy hintaan.

Voiko tilauksen tehdä luottokortin sijaan laskutuksella?

Kyllä. Lähetä laskutus- ja yhteystietosi sähköpostitse [email protected]

Voinko luottaa teihin?

Vaikea sanoa. Kuitenkin, viimeisen 15 vuoden aikana yli 1800 ihmistä on osallistunut työpajoihimme ja kursseillemme. Voit tutustua yritykseemme ja testauspalveluihimme tarkemmin tässä: https://www.prove.fi

Missä on tietosuojaselosteenne?

Klikkaa tätä, jos haluat kurkistaa.

Mitä teette luottokorttitiedoilla?

Emme säilytä niitä lainkaan. Maksunvälityspalveluna käytämme Stripeä, kuten H&M, Sanoma ja Volvo! - Tietosi ovat siis hyvässä hoidossa.